ایران جنگ افزار جامع ترین سایت نظامی ایران
ایران جنگ افزار جامع ترین سایت نظامی ایران
ارتش،سپاه ،نيروی انتظامی و سایر نیروهای نظامی ایران

به گزارش خبرنگار سپاه نیوز؛ مهندس مصطفی اثباتی رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در مراسم افتتاحیه مرحله نهایی دومین دوره مسابقات شناورهای هوشمند با اشاره به نقش و جایگاه صنایع دریایی اظهار داشت: تاریخچه شکل‌گیری صنایع دریایی کشورمان که کاربردهای مهمی را در عرصه‌های مختلف دارد به سالهای دفاع مقدس برمی‌گردد که بر اساس نیاز در این حوزه شکل گرفت.
مهندس اثباتی اضافه کرد: بعد از سالهای جنگ تحمیلی با همت و تلاش جوانان مستعدی که در این حوزه وارد شدند به ارتقای فناوریها در این خصوص پرداخته شد.
وی با بیان اینکه تعبیری که در مورد شناورهای تندرو در داخل و خارج کشور به کار میرود متفاوت است گفت: در کشورهای خارجی شناور تندرو شناوری با قابلیتهای سرعتی به منظور شرکت در مسابقه است، در حالی که سابقه شناورهای تندرو در کشور ما مربوط به دوران 8 ساله دفاع مقدس و شناورهایی بود که نیروی دریایی سپاه از آنها استفاده می‌کرد.
رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با بیان اینکه شناور تندرو در حوزه رزم واژه مقدسی است تصریح کرد: این شناور با قابلیتهای زیادی چون سرعت بالا، توانایی حمل ادوات و شخصی که با روحیه شهادت طلبی مسوول هدایت و کنترل آن بود، و این خصوصیات وحشت را در دل دشمنان ایجاد می‌کرد.
وی در پایان با اشاره به پیشرفتهایی که جمهوری اسلامی ایران در زمینه صنایع دریایی به خصوص شناورهای تندور بدست آورده کشورمان را دارای رتبه اول جهانی در این خصوص دانست و تاکید کرد: نگاه ما به این رقابتها به عنوان کاری ارزشی و نه تنها مسابقه است و امیدواریم با برگزاری این مسابقات پیوند مطلوبی میان بخشهای صنعتی با طرح‌ها و ایده‌های دانشجویان برقرار شده و بتوان آنها را عملی کرد.


نظرات شما عزیزان:

saleh
ساعت7:03---25 شهريور 1391
سلام دوست عزيز...اومدم ك بگم خيلي ممنونم كه لينكم كردي.ليكنت تأييد.با تشكر....

mj
ساعت19:59---8 مرداد 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط امیرمهدی طهرانیان |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.